Pokiaľ si praješ reklamovať dodaný tovar, pre urýchlenie procesu prosím vyplň Reklamačný formulár a priložte ho k reklamovanému tovaru.

Odporúčame tieto možnosti poslania balíka ku nám: 

  1. Cez Packetu(odberné miesto) : zadarmo
  2. Kuriérom

1.V prípade, že balíček posielaš prostredníctvom Packety (odberné miesto), nie je potrebné vypisovať adresu, stačí prísť do ktorejkoľvek pobočky Packety (zoznam pobočiek nájdeš tu: https://www.zasielkovna.sk/pobocky) a personálu uviesť kód 99659513. Personál vytlačí štítok pre vrátenie, nalepí ho na balík a zašle späť k nám. Personál Packety Vám na požiadanie vystaví potvrdenie o prevzatí balíka. Tento spôsob hradíme my.

O spracovaní balíčka ťa budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

2.Pri reklamácii tovaru  kuriérom (bez dobierky), pošli tovar na adresu:

Trenchtown s.r.o, Streženická cesta 1025, 02001 Púchov

Kuriéra hradí odosielateľ. O spracovaní balíčka ťa budeme informovať prostredníctvom e-mailu.